Na první pohled by se mohlo zdát, že výkonnostní marketing představuje pouze jednu z mnoha odnoží marketingu. Ve skutečnosti je to přesně naopak. Jedná se o širokou oblast, která kromě výkonnostního marketingu zahrnuje řadu dalších oborů.
Každá naše kampaň má cíl, který chceme splnit a překonat. Stanovíme si konverzní cíle i KPI – klíčové ukazatele výkonu (Key Performance Indicator), které nám pomáhají posoudit, zda je kampaň úspěšná. Kromě toho určí i samotnou strategii kampaně.
Pracujeme v týmu
Strategii a nastavení kampaně má na starost zkušený markeťák, grafiku vymazlí kreativní grafik, texty vybrousí copywriter pod dohledem jestřábího oka korektora. Vše před spuštěním vidí několik párů očí, vždyť jen pro kontrolu jsou vyhrazeny dva.
Milujeme data
Naše exaktní a analytická povaha doslova zbožňuje data, přesné metriky a grafy, ráda se do nich noří a hledá mezi nimi souvislosti. Závěry z nich vyplývající pak zohledňujeme v dalších kampaních. Abychom pro vás vytvořili reklamy ještě úspěšnější.
Zvyšujeme výkon kampaní
Kampaní to pro nás nekončí. Navrhneme pro vás další marketingové aktivity, které výkonnostní kampaň podpoří a její výkon zlepší. Například ji provážeme s komunikací na sociálních sítích nebo zviditelníme prostřednictvím kvalitního content marketingu.
Proč je výkonnostní marketing důležitý
Okamžitý efekt
Výkonnostní marketing vznikl v digitálním prostředí, kde je vše extrémně rychlé. Proto je možné kampaně rychle spouštět a sledovat jejich efekt prakticky v reálném čase.
Přesné cílení
Výkonnostní marketing má optimalizaci v krvi. Optimalizujeme weby, kampaně a v neposlední řadě také zacílení tak, abychom oslovili přesně ty zákazníky, které chcete.
Personalizace sdělení
Každý klient je jiný. Díky výkonnostnímu marketingu můžete své zákazníky dělit do různých segmentů a každý z nich oslovit odpovídajícím způsobem. Miřte přesně.
Přesvědčí nerozhodnuté
Remarketing, jedna z odnoží výkonnostního marketingu, vám dává unikátní možnost oslovit váhající a nerozhodnuté zákazníky. Zase a znovu. Než se konečně rozhodnou.
Za každou cenu vás chceme poznat. Je to několikahodinové intenzivní setkání. Vyprávíte nám svůj příběh, my pečlivě posloucháme a vše si zapisujeme. Společně si pak definujeme cíle, zanalyzujeme vaše podnikání a navrhneme, co dál.
Přínos pro vás
Hned ze startu zjistíme, jestli mezi námi funguje chemie. Ta by tam být určitě měla.
Vyhodnotíme, jestli je prezentace na sociálních sítích pro vás to pravé ořechové.
Poznáme vaši firmu, jak funguje a přemýšlí. Stejně tak konkurenci a zákazníky.
02
Tvorba obsahu
V momentě, kdy si vše odsouhlasíme, připravíme strategii na celý rok, konkrétní plán na měsíce a začínáme tvořit. Natáčíme, fotíme a píšeme. Z každého tématu dostaneme co nejvíc.
Přínos pro vás
Plán půjde ruku v ruce s vašimi dalšími aktivitami.
Zařídíme natáčení, focení i copywriting. Přesně víte, kdy a co se bude komunikovat.
O vše se postaráme, na vás bude finální schválení příspěvků.
03
Každodenní kontrola
Komunikujeme s vašimi fanoušky, jsme za vás neustále ve střehu a online. Tvoříme, píšeme, publikujeme a společně s vámi budujeme komunitu kolem vaší značky. Každý měsíc posíláme klientům reporty a hodnotíme, jak se nám společně dařilo.
Přínos pro vás
Neustále budete vědět, jak se nám komunikace na socialu daří.
Dokážeme rychle vyhodnotit, co funguje a od čeho naopak upustit.
Budete součástí procesu a každodenní komunikace. Budete-li si to přát.
Proč do toho jít s Justmighty
Jsme vašimi partnery
Uvědomujeme si, že na úspěchu klienta závisí úspěch Justmighty a naopak. Proto přicházíme s nápady, jak celý váš projekt posunout dál.
Myslíme strategicky
Nekoncepční projekty nemají šanci na úspěch. Toho jsme si plně vědomi, a proto uvažujeme strategicky. Vše podřizujeme stanoveným cílům.
Naše práce nás baví
Neustále na sobě pracujeme a každý den se vzděláváme. Naše práce nás baví a myslíme, že je to znát. Posuďte sami.
Zvažujete zaměstnat člověka na správu sociálních sítí inhouse, nebo je efektivnější poptat specializovanou agenturu? A co freelancer? Respektive stačí, když na to „dohlídne mladej“? Vždyť ten je na Facebooku a Instagramu taky. Pojďme se společně podívat na výhody i nevýhody těchto tří forem spolupráce.
Jak má vaše značka vystupovat, kým je a kam směřuje? V předchozím článku jsme si vysvětlili, proč jsou marketingové archetypy důležité a co všechno je zapotřebí při jejich správném určování zohlednit. Tentokrát se podíváme na 12 konkrétních archetypů, jak je popsala Carol S. Pearson. Jaká je hlavní touha Neviňátka, dar…
Proč jsou některé značky úspěšnější než jiné? Našly a umí využívat svůj archetyp, který je dobře vystihuje. Neviňátko, Hrdina nebo Psanec? Pokud znáte sílu křehkých pravzorů, budování vašeho brandu může být mnohem jednodušší a hlavně úspěšnější. Archetypy motivují jednotlivce i společnost, protože mají vysoký emoční náboj. Znalost sama o sobě…