SEO, Koho nenajdete, ten neexistuje

Když prodáváte produkt online a já při hledání běžném hledání na Googlu nenajdu Vaši stránku na prvních místech, nikdy od Vás nenakoupím.

Co je to optimalizace pro vyhledávače?

SEO je servis, který zajistí, že na požadovaná klíčová slova bude Váš web pozicován mezi prvními výsledky v internetových vyhledávačích.

Je 21. století a když někdo něco chce, nejde ani do knihovny, ani nezavolá na informační linku. Otevře si internetový vyhledávač a pomocí klíčových slov vyhledává, co potřebuje. Logickým důsledkem tohoto fenoménu je tedy fakt, že firmy mají zájem na tom, aby jejich produkty byly co nejlépe dohledatelné. Optimalizace webových stránek pro vyhledávače (SEO) je z pohledu každého podnikatele (až na výjímky) nutnost. Přesto to mnozí těžce zanedbali.

Podnikatel si s naší pomocí pro svůj projekt definuje sadu klíčových slov, která jeho projekt charakterizují a pod kterými by ho lidé mohli vyhledávat (SEO analýza). Našim úkolem je následná optimalizace webových stránek a pozicovat projekt na přední příčky ve vyhledávání. Jak to děláme?

Principiélně je to vlastně velmi jednoduché (ne není, ale umíme to dobře vysvětlit). SEO servis dělíme na 2 části. První část je to, jakým způsobem jsou www stránky vytvořeny. Existuje řada parametrů, které musí web v tomto smyslu splňovat. Když pak algoritmus Google weby prochází, je mu tento web sympatický a podporuje ho. Tomu říkáme On-page a je to součástí tvorby webu. Druhá část, tzv. Off-page už je pravidelná měsíční činnost, kdy my pomocí našich nástrojů posunujeme web směrem vzhůru. Je nutné říci, že jedno bez druhého nefunguje.

Proč potřebujete SEO?

Věřte nám, že ho potřebujete. Je to naprostý základ online propagace a vůbec marketingu jako takového. A ne, nestačí jen dobrá "SEO analýza".

Získáte vyšší návštěvnost a prodej na stránkách

Logickým důsledkem všech online kampaní je zvýšení návštěvnosti webu a tedy zvýšení prodeje Vašeho produktu či služby. Optimalizace pro vyhledávače toto zajištuje pomocí zobrazení výsledků vyhledávání na prvních pozicích, na které lidé klikají nejvíce.

Nejlevnější způsob, jak přivést relevantní návštěvnost

Z dlouhodobého hlediska je SEO ten nejlevnější způsob online propagace. Nezajistí Vám tu nejvyšší návštěvnost (toho dosáhnou některé druhy PPC daleko lépe), ale je důležité zvažovat poměr cena výkon. Postupem času dosahujete stále lepších výsledků, ale platíte vždy stejně.

Organičtí, relevantní lidé, kteří mají zájem o váš produkt

Organické návštěvy (lidé přicházející z internetového vyhledávání) jsou ty nejkvalitnější. Mají nejlepší statistiky a nakupují nejvíce. SEO cílíme pomocí klíčových slov relevantních pro Váš business a proto Vám přivedeme pouze ty lidi, kteří mají opravdu zájem, resp. o které máte zájem Vy.

Vysoké konverze ve srovnání s ostatními kampaněmi

Lidé přicházející z vyhledávačů nakupují nejvíce. Proč? Co uděláte Vy, když chcete jet např. na dovolenou. Zadáte do Googlu "dovolená letecky Řecko". Projedete prvních 5 výsledků a vyberete si zájezd. Firmy, které jsou mezi prvními 4 výsledky vyhrály a všichni jsou spokojení.

Napište nám a my se Vám ozveme

SEO vs. PPC (nejlépe fungují dohromady)

SEO i PPC mají stejný cíl. Zajistit co nejvyšší návštěvnost a konverze Vašeho webu. Oba nástroje se ale velmi liší. Proto nejlépe fungují společně.

SEO

  • Optimalizace pro vyhledávače je poměrně levný způsob jak získat relevantní návštěvníky a získat si autoritu v daném oboru.

  • Vysoká konverze návštěvníků přichází z vyhledávání. Tito lidé obecně nakupují více a jsou více zainteresovaní.

  • Nejedná se o placenou reklamu. Váš web bude jeden z výsledků (nebo více výsledků) přirozeného vyhledávání. Vysoká důvěra návštěvníků.

  • SEO kampaň se nastaví, definuje se její cíl (klíčová slova) a cíl se naplňuje. V dlouhodobém horizontu se dají dělat drobné změny, přidávat slova, obsah a další, ale jinak je kampaň poměrně konzistentní a neměnná.

  • Trvá 1-3 měsíce než dosáhneme požadovaných prvních výsledků (i toto hluché období stojí peníze). Nelze také přesně změřit efektivitu, jedná se jen o poměrně přesné odhady.

PPC

  • Z dlouhodobého hlediska dražší než SEO, ale finanční náročnost se dá dynamicky měnit v čase. Např. jeden měsíc investujeme více, další méně.

  • Konverze je o něco nižší než u SEO (asi o polovinu), ale zase získáme vyšší návštěvnost a projekt je více vidět.

  • Je to placená reklama a je tak i označena (i když dělají maximum, aby to tak nevypadalo). Máme ale zase více možností podoby spotu.

  • PPC kampaní je spousta druhů, každá má pak jiné vlastnosti a cíl. Dají se v horizontu dnů či týdnů měnit. Rozšiřovat, zastavovat atd. Reakce je okamžitá a nedochází k časovým prodlevám.

  • Spuštění PPC kampaně je víceméně okamžité. Standardně se tedy nejvíce využívá během náběhu SEO a na následné specifické cílení, kde jsou dobré konverze. Její parametry se dají také dynamicky měnit v čase.

Zjistěte více o PPC

Pojďme vymyslet něco skvělého