PPC kampaně zajistí cílené návštěvy

PPC reklama (inzerce, kde platíte za klik) je základním způsobem, jak na Váš web přivést vysokou návštěvnost z Vaší cílové skupiny.

Co je PPC reklama (pay per click)

Reklama, kde platíte (pouze) za každého člověka, který Vám přijde na webové stránky. Prostě si relevantní návštěvnost koupíte.

Pokud chcete mít prosperující internetové stránky, přes které získáte klientelu, nebo e-shop, placená reklama online je něco, bez čeho se neobejdete. Je to efektivní online nástroj, se kterým jde rychle pracovat v čase, můžete ho přizpůsobovat aktuální situaci (časově i finančně) a můžete ho používat i nárazově. Je to nástroj, který prodává.

Zkratka PPC (pay per click) definuje reklamu, kde platíte za klik. Jsou to reklamy, které se zobrazují uživatelům podle různého zacílení (přes klíčová slova, jejich facebookové profily apod.) v internetovém prostoru a vy platíte pouze v případě, že uživatel na reklamní spot klikne.

Proč potřebujete vedení PPC kampaně?

Jestli máte E-shop, nebo prodejní web, placená reklama online je další forma propagace. Super je, že kolik Vás to bude stát si definujete sami.

Sami si definujete, kolik Vás to všechno bude stát

Výše budgetu, který investujete do PPC je na Vás. Rádi Vám samozřejmě dáme doporučení podle průzkumu trhu a stejně tak Vám doporučíme pravidelné minimum a navrhneme různé fáze kampaně. My si pouze bereme z investované sumy příslušnou provizi a nic víc.

Nástup kampaně je okamžitý a prodáváte ihned

Narozdíl od jiných kanálů internet marketingu jako je třeba SEO (náběh cca. 3 měsíce) je nástup PPC kampaně okamžitý. Dobijete peníze, specialista reklamní spoty spustí, lidé začínají okamžitě chodit na Vás web a Vy ihned prodáváte online.

Dynamická kontrola nad penězi v čase

PPC kampaně se dají velmi dobře dynamicky kontrolovat a optimalizovat. Kdykoliv je můžete zastavit, dobít, snížit či zvýšit limity apod. Jste tak schopni okamžitě reagovat na lidské chování, potřeby Vašeho podnikání nebo sezónnost prodejů. To Vám žádný jiný marketingový nástroj nenabízí.

Více platforem a možností zacílení a cílových skupin

Reklamní spoty se odehrávají snad všude. Ty nejpopulárnější se zobrazují při vyhledávání na Google, brouzdání po Facebooku nebo placená reklama ve formátu grafických banerů na různých webech. Každá z platforem používá jiný způsob zacílení a Vaše finanční síla je tak dobře rozdělena.

Napište nám ohledně vedení a optimalizace PPC

Jaké druhy PPC používáme?

PPC reklama se spouští na různých platformách. Každá má jiný způsob zacílení a jiné vlastnosti. Tím dosahujeme optimálního rozložení sil.

Google AdWords

Google je základní platformou, na které se inzeruje a je potřeba správa PPC kampaně. Reklamní spoty se buď zobrazují ve výsledcích při vyhledávání a tváří se skoro jako organické vyhledávání, ale jsou označeny jako reklama. Je také k dispozici síť tématických webů. Na Vaše zákazníky cílíme pomocí klíčových slov podobně jako u "SEO optimalizace". Čím hledanější/obecnější slovo, tím více konkurence a vyšší cena za 1 klik. PPC spoty na Google AdWords mají vysokou úspěšnost (konverzi) a jsou často sázkou na jistotu, když funguje optimalizace inzerce.

Správa ppc kampaní Google AdWords
Ppc specialista na vedení Facebook kampaně

Facebook

Kde jinde propagovat svůj projekt než na největší sociální síti této planety. Facebook nabízí možnost PPC spotů, které se uživatelům zobrazují jako příspěvky na jejich Timeline, kter jsou opravdu těžko odlišitelné od těch nekomerčních. Placená reklama na Facebooku má velmi dokonalé zacílení. Specialista může cílit podle informací v profilech uživatelů, tedy věk, pohlaví, místo bydliště, vzdělání, zájmy a kombinací těchto parametrů. Pokud jste např. lokální, luxusní dámské kadeřnictví, můžete zobrazit reklamu pouze ženám ve věku 23 - 70 let, s vysokoškolským titulem a bydlištěm do 50 km od Vás.

Retargeting

Už se Vám někdy stalo, že jste hledali novou sekačku na trávu a dalších 14 dní se Vám reklamy na sekačky zobrazovaly napříč internetem úplně všude? To je retargeting. Mé vysokoškolské profesorce se to bohužel stalo se sexuálními pomůckami. Před celou posluchárnou projížděla internet na svém počítači a já jsem těchto reklamních spotů napočítal alespon 5. Většinu uživatelů přicházejících na Váši web jsme schopni si na určitou dobu tzv. zaháčkovat a zobrazovat jim pak všude možně reklamu jakou chceme. Těm, co došli do košíku například jinou než těm, co došli jen na homepage. V tomto kroku je velmi důležitá pravidelná optimalizace a správa kampaně.

Optimalizace ppc a retargetingu
Možnosti placené reklamy Brno

Další specifické případy

To, co jsme popsali výše, je obecný základ, který se dá uplatnit vlastně na skoro každý projekt. Zaměřit se na lidi co vyhledávají na Google, zaujmout je na největší sociální síti a pak se jim zpětně připomínat. To je koktejl, který opravdu funguje. Možností je ale samozřejmě daleko víc a záleží projekt od projektu. Lze využít jiných sociálních sítí, konkrétních tematických webů a mnoho dalšího. Napište nám a vytvoříme Vám vedení PPC kampaně na míru projektu, který potřebujete.

Pojďme vymyslet něco skvělého