Mluvíme jazykem vašich zákazníků

Komunikace značky

Firemní identitu netvoří jen jednotný vizuální styl. Vaši zákazníci vnímají vaši firmu s každým slovem použitým na webu, s každým zvednutím telefonu, odpovědí na e-mail nebo příspěvkem na sociálních sítích. Sjednocení komunikace napříč všemi kanály je proto stejně zásadní jako vaše logo nebo barvy.

poptat komunikaci

popis služby

Komunikace značky v podání Justmighty

Společně definujeme vaši vizi

Ať už jste majitel firmy nebo marketingový ředitel, znáte směr, kterým se firma dlouhodobě ubírá. Ví to všichni vaši kolegové a zákazníci? Aby se vize naplnila, musí o ní všichni do jednoho vědět a usilovat o ni. Proto vám ji pomůžeme definovat.

Stanovíme dosažitelné cíle v blízké budoucnosti

Vize je platná na několik let dopředu. Proto je důležité, abychom si ji rozdělili na jednotlivé milníky v podobě krátkodobějších cílů a těm vše podřídili. Stanovení vize a mise vám pomůže nastavit firemní strategii, stejně jako základy vaší komunikace.

Pojmenujeme vaše hodnoty

Veškerá jednání člověka určují jeho hodnoty. Stejně tomu tak je – nebo by být mělo – i ve světě firem. Na základě intenzivního workshopu je společně identifikujeme do té míry, aby je dokázali vaši zákazníci v komunikaci rozpoznat a ztotožnit se s nimi.

Určíme positioning vaší značky

Na základě toho definujeme tón komunikace, který vám bude blízký a vystihne vaši podstatu. Na příkladech vám ukážeme, jak má vaše firma komunikovat v různých situacích a čemu se naopak vyhnout. Vytvoříme základní komunikační image firmy.

Proč je komunikace značky důležitá

Spojená nádoba

Identita značky se skládá ze dvou částí. Vizuální a komunikační. I když se na to často zapomíná, pro ucelenou a především funkční komunikaci myslete na obojí.

Pojmenování cíle

To nejdůležitější, co byste měli v komunikačním manuálu najít, je jasné pojmenování, čeho chcete ve svém podnikání dosáhnout. Tak, aby to pochopili i vaši klienti.

Péče o klienty
Péče o klienty

Zapamatovatelnost

Den co den jsme všichni zaplavováni stovkami reklam. K upoutání pozornosti máte pár vteřin, a tak o vašem úspěchu nebo neúspěchu rozhoduje každé použité slovo.

Budování důvěry

Zákazníci mají dnes mnohem větší možnost volby a jsou méně loajální. Komunikace postavená na jasných hodnotách tvoří základ pro budování dlouhodobého vztahu.

Portfolio

Jak jsme vykouzlili 3000 úsměvů.

To chci vidět

Klient, který dělá hezčí Brno. My děláme hezčí jeho komunikaci.

To chci vidět

Brand, který přináší ovoce.

To chci vidět

Zaujali jsme vás? teď už se jen ozvat

Poptejte nás

3 jednoduché kroky ke skvělé komunikaci značky

01

Komunikační workshop

02

Tvorba komunikačního manuálu

03

Další práce s manuálem

01

Komunikační workshop

Na společném workshopu pomocí kombinace různých osvědčených metod pojmenujeme vaše cíle, vize a plány. Zjistíme vaše silné i slabé stránky. Na základě jedinečných vlastností, atributů a hodnot si stanovíme pozici vaší značky.

Přínos pro vás

  • Máme nezaujatý pohled a pomůžeme vám jasně pojmenovat to, co sami tušíte.
  • Nevíte si rady s volbou výstižného a zapamatovatelného jména? Navrhneme jej.
  • Na workshopu vytvoříme detailně zpracované persony vašich typických zákazníků.
02

Tvorba komunikačního manuálu

Díky workshopu jsme vás detailně poznali a navnímali. Teď přichází na řadu tvorba komunikačního manuálu, určení marketingového archetypu, volba vhodného tónu komunikace a doporučení komunikačních kanálů včetně práce s nimi.

Přínos pro vás

  • Najdeme vzor, který vás dobře charakterizuje – zvolíme pro vás vhodný archetyp.
  • Součástí manuálu jsou konkrétní příklady, jak komunikovat a čemu se vyhnout.
  • Ke komunikačnímu manuálu se můžete kdykoliv vrátit. Vše je černé na bílém.
03

Další práce s manuálem

Komunikačním manuálem práce nekončí. Naopak. V tuto chvíli se spolu můžeme vrhnout do tvorby marketingová strategie, která určí kreativní linku na následující období, a tvořit konkrétní obsahové plány na sociální sítě, blog nebo PR aktivity.

Přínos pro vás

  • Pokud mluvíte jednotně, vaše značka se stane snadno zapamatovatelnou.
  • Na základě komunikačního manuálu pro vás sestavíme i marketingovou strategii.
  • Díky komunikačnímu manuálu se nemusíte bát, že to bude „každý pes, jiná ves“.

Proč do toho jít s Justmighty

Jsme vašimi partnery

Uvědomujeme si, že na úspěchu klienta závisí úspěch Justmighty a naopak. Proto přicházíme s nápady, jak celý váš projekt posunout dál.

Myslíme strategicky

Nekoncepční projekty nemají šanci na úspěch. Toho jsme si plně vědomi, a proto uvažujeme strategicky. Vše podřizujeme stanoveným cílům.

Naše práce nás baví

Neustále na sobě pracujeme a každý den se vzděláváme. Naše práce nás baví a myslíme, že je to znát. Posuďte sami.

Náš blog

Život v Justmighty

O klukovi, co založil Justmighty

8 min čtení →
Justmighty|21. 2. 2020

Život v Justmighty

Letní Justreport

7 min čtení →
Andrea Pánková|25. 10. 2019