Mluvíme jazykem vašich zákazníků

Komunikace značky

Firemní identitu netvoří jen jednotný vizuální styl. Vaši zákazníci vnímají vaši firmu s každým slovem použitým na webu, s každým zvednutím telefonu, odpovědí na e-mail nebo příspěvkem na sociálních sítích. Sjednocení komunikace napříč všemi kanály je proto stejně zásadní jako vaše logo nebo barvy.

Poptat komunikaci

popis služby

Komunikace značky v podání Justmighty

Společně definujeme vaši vizi

Ať už jste majitel firmy nebo marketingový ředitel, znáte směr, kterým se firma dlouhodobě ubírá. Ví to všichni vaši kolegové a zákazníci? Aby se vize naplnila, musí o ní všichni do jednoho vědět a usilovat o ni. Proto vám ji pomůžeme definovat.

Stanovíme dosažitelé cíle v blízké budoucnosti

Vize je platná na několik let dopředu. Proto je důležité, abychom si ji rozdělili na jednotlivé milníky v podobě krátkodobějších cílů a těm vše podřídili. Stanovení vize a mise vám pomůže nastavit firemní strategii, stejně jako základy vaší komunikace.

Pojmenujeme vaše hodnoty

Veškerá jednání člověka určují jeho hodnoty. Stejně tomu tak je – nebo by být mělo – i ve světě firem. Na základě intenzivního workshopu je společně identifikujeme do té míry, aby je dokázali vaši zákazníci v komunikaci rozpoznat a ztotožnit se s nimi.

Určíme positioning vaší značky

Na základě toho definujeme tón komunikace, který vám bude blízký a vystihne vaši podstatu. Na příkladech vám ukážeme, jak má vaše firma komunikovat v různých situacích a čemu se naopak vyhnout. Vytvoříme základní komunikační image firmy.

Proč je komunikace značky důležitá

Spojená nádoba

Identita značky se skládá ze dvou částí. Vizuální a komunikační. I když se na to často zapomíná, pro ucelenou a především funkční komunikaci myslete na obojí.

Pojmenování cíle

To nejdůležitější, co byste měli v komunikačním manuálu najít, je jasné pojmenování, čeho chcete ve svém podnikání dosáhnout. Tak, aby to pochopili i vaši klienti.

Péče o klienty
Péče o klienty

Zapamatovatelnost

Den co den jsme všichni zaplavováni stovkami reklam. K upoutání pozornosti máte pár vteřin, a tak o vašem úspěchu nebo neúspěchu rozhoduje každé použité slovo.

Budování důvěry

Zákazníci mají dnes mnohem větší možnost volby a jsou méně loajální. Komunikace postavená na jasných hodnotách tvoří základ pro budování dlouhodobého vztahu.

Portfolio

Pomohli jsme Škodovce nastavit komunikaci v době koronaviru

To chci vidět

Nalezněte harmonii – uprostřed vaší zahrady. A při návštěvě webu.

To chci vidět

Rozjeli jsme komunikaci 30 ordinací v celé České republice

To chci vidět

Zaujali jsme vás? teď už se jen ozvat

Poptejte nás

3 jednoduché kroky ke skvělé komunikaci značky

01

Komunikační workshop

02

Tvorba komunikačního manuálu

03

Další práce s manuálem

01

Komunikační workshop

Na společném workshopu pomocí kombinace různých osvědčených metod pojmenujeme vaše cíle, vize a plány. Zjistíme vaše silné i slabé stránky. Na základě jedinečných vlastností, atributů a hodnot si stanovíme pozici vaší značky.

Přínos pro vás

  • Máme nezaujatý pohled a pomůžeme vám jasně pojmenovat to, co sami tušíte.
  • Nevíte si rady s volbou výstižného a zapamatovatelného jména? Navrhneme jej.
  • Na workshopu vytvoříme detailně zpracované persony vašich typických zákazníků.
02

Tvorba komunikačního manuálu

Díky workshopu jsme vás detailně poznali a navnímali. Teď přichází na řadu tvorba komunikačního manuálu, určení marketingového archetypu, volba vhodného tónu komunikace a doporučení komunikačních kanálů včetně práce s nimi.

Přínos pro vás

  • Najdeme vzor, který vás dobře charakterizuje – zvolíme pro vás vhodný archetyp.
  • Součástí manuálu jsou konkrétní příklady, jak komunikovat a čemu se vyhnout.
  • Ke komunikačnímu manuálu se můžete kdykoliv vrátit. Vše je černé na bílém.
03

Dalí práce s manuálem

Komunikačním manuálem práce nekončí. Naopak. V tuto chvíli se spolu můžeme vrhnout do tvorby marketingová strategie, která určí kreativní linku na následující období, a tvořit konkrétní obsahové plány na sociální sítě, blog nebo PR aktivity.

Přínos pro vás

  • Pokud mluvíte jednotně, vaše značka se stane snadno zapamatovatelnou.
  • Na základě komunikačního manuálu pro vás sestavíme i marketingovou strategii.
  • Díky komunikačnímu manuálu se nemusíte bát, že to bude „každý pes, jiná ves“.

Proč do toho jít s Justmighty

Jsme vašimi partnery

Uvědomujeme si, že na úspěchu klienta závisí úspěch Justmighty a naopak. Proto přicházíme s nápady, jak celý váš projekt posunout dál.

Myslíme strategicky

Nekoncepční projekty nemají šanci na úspěch. Toho jsme si plně vědomi, a proto uvažujeme strategicky. Vše podřizujeme stanoveným cílům.

Naše práce nás baví

Neustále na sobě pracujeme a každý den se vzděláváme. Naše práce nás baví a myslíme, že je to znát. Posuďte sami.

Náš blog

Marketing

Koronavirus a marketing: Kde hledat inspiraci v těžké době?

9 min čtení →
Matěj Čičák|30. 3. 2020

Design

Nekašleme na vás. Spojili jsme síly s Dětskou nemocnicí v Brně

4 min čtení →
Justmighty|24. 3. 2020

Život v Justmighty

O klukovi, co založil Justmighty

8 min čtení →
Justmighty|21. 2. 2020