Všeobecný lékař

Rozjeli jsme komunikaci 30 ordinací v celé České republice

O projektu

Síť praktických lékařů Všeobecný lékař neřeší jen příznaky potíží, ale hledá skutečnou příčinu. Stejně jsme pojali marketingovou komunikaci této značky – v online i offline prostředí. Rozjeli jsme sociální sítě, firemní blog, PR, outdoorovou propagaci i organizaci akcí a otevírání nových ordinací po celé České republice.

Rozsah projektu

Social
Kreativa
Marketing

VL_billboard_2.png

Noví pacienti, edukace a důvěra

Chopili jsme se komunikace v online i offline prostředí. Cíl v offlinu zněl jasně: získat nové registrace pacientů do nově otevřených ordinací. V onlinu pak zvýšit povědomí o značce, vzdělávat fanouškovskou základnu v oblasti prevence a zdravého životního stylu a získat jejich důvěru. Protože koneckonců, zdravotní péče není o ničem jiném než o skutečné důvěře mezi pacientem a lékařem.

Nárůst fanouškovské základny o 388 %

Říkal někdo, že je Facebook mrtvý? Naopak! Minimálně u cílové skupiny Všeobecného lékaře, kterou z 81 % tvoří ženy a 68 % z ní je starších 45 let, tomu tak rozhodně není. Během několika málo měsíců, kdy jsme Všeobecnému lékaři sociální sítě rozjížděli, jsme zaznamenali nárůst fanouškovské základny o 388 %. Pojďme se podívat na několik klíčových faktorů.

vl_social_2.png
vl_cisla_2.png

Téměř půlmilionový dosah

Aktivně jsme facebookový profil spravovali od 14. srpna do 18. října, tedy přibližně dva měsíce. Za celou dobu jsme připravili 25 postů a zaznamenali nárůst 14 fanoušků denně. Celkový dosah stránky dosahoval 457 135 lidí, tedy bezmála půl milionu. Náš obsah fanoušky stránky prostě bavil. 🙂

DIY aneb s rýmou za doktorem nechoď

Jak se nám tohle všechno podařilo? Obsahovou strategii jsme postavili na 3 jednoduchých principech: přírodní léčbě v domácím prostředí, sdílení osvědčených tipů & triků a populárně-naučném stylu komunikace. Protože chození k doktorovi nikoho nebaví. Takže pokud můžu běžný neduh zavčas podchytit doma, je to win-win situace pro mě i pro mého lékaře. Tuto komunikační linku jsme kromě sociálních sítích rozehráli i na blogu a na novém webu.

vl_cisla_2 copy 2.png
web 2.png

Čtyři otvíračky nových ordinací

Pro Všeobecného lékaře jsme nepracovali jen z kanclu za počítačem. Výsledky byly vidět kromě webu, Facebooku a Instagramu taky v offline prostředí. V průběhu jara a léta 2019 jsme se Všeobecným lékařem otevírali 4 nové ordinace, konkrétně na Sázavě, v Němčicích nad Hanou, Lysicích a Píšti. Organizovali jsme eventy, zvali na ně přední představitele obcí a zajišťovali vše od propagace hostesek až po občerstvení. Každé z otevíraček se zúčastnily desítky až stovky lidí.

vl-mockup-CLV 3.png
vl-mockup-CLV 4.png
vl-mockup-CLV 2.png

Ať žije offline svět

S cílem získání nových pacientů jsme v obcích, kde Všeobecný lékař už ordinace měl nebo se je zrovna chystal otevírat, rozjeli reklamy na billboardech, zastávkách a autobusech hromadné dopravy. Vytvářeli jsme a tiskli plakáty a letáčky a inzerovali jsme v oborových časopisech.

Employer branding wanted!

Jak ordinací přibývalo, potřebovali jsme získat i nové praktiky a zdravotní sestry. A tak jsme se pustili do náborové kampaně. Spolu s naší videoprodukcí overhere jsme natočili pět krátkých image videí, které zachycují doktory Všeobecného lékaře v jejich klasickém pracovním dni. Díky tomu, že většinu jejich ordinací najdete především na venkově a ne ve velkoměstech, můžete trávit víc času s rodinou a přáteli, věnovat se svým koníčkům a užívat si krás přírody. Právě na tomto insightu jsme postavili jeden z klíčových argumentů náborové kampaně. A fungovalo to. 

Mohlo by se Vám také líbit