Pěkný web není umění
Projekt jsme se rozhodli postavit na jednoduché struktuře, neokoukané grafice, fotkách vyvolávajících ty správné pocity a silných textech. Především jsme se ale rozhodli být autentičtí a ryzí. Přesvědčte se sami. Drželi jsme se při tom pětice jednoduchých faktorů.

Faktor 1: Bez úvodního workshopu ani ránu
Jak už to máme ve zvyku, na počátku každé spolupráce se s klientem co nejlíp poznáme a definujeme si cíle i konkrétní kroky k jejich naplnění. Přímo ve Ville jsme s jejím majitelem Martinem Ditmarem vše probrali a na vlastní kůži zakusili atmosféru jedinečného butikového hotelu, kde jsme zůstali i přes noc. Do webu jsme promítli zážitek, který jsme z Villy sami měli. A tak začala vznikat sitemap a vůbec celá spolupráce.


Faktor 2: Objevit za každými dveřmi jiný svět
Pokoje odráží povahu, založení a očekávání svých návštěvníků. Je vám bližší klidná energie země, odvaha a nespoutanost vlka nebo půvab křehkého kolibříka? Cílem představení pokojů je najít tu správnou krabici pro správnou kočku. Prostřednictvím webu návštěvník nasaje skutečnou atmosféru každého z nich, a díky tomu si vyberte ten, ve kterém se bude cítit dobře a sám sebou.

Faktor 3: Odhalit atmosféru a nestát se přitom spoilery
Ve Ville Memories jsou si dobře vědomi, že 20 % dojmu a celkové spokojenosti tvoří hotel a 80 % zážitek. Proto jsme návštěvníkům webu barvitě odprezentovali všechny služby a aktivity, které zde mohou se svými nejbližšími prožít. Třeba vyrazit do přírody s hajným či rybářem, dívat se na svět z koňského hřbetu nebo úspěšně absolvovat Grill Academy. Výzvu pro nás představovalo návštěvníky webu nadchnout a nalákat, ale zároveň jim neprozradit úplně vše, abychom je po příjezdu do Villy neochudili o moment překvapení.

Faktor 4: Zahrát na tu správnou strunu
Emoce a zase emoce. Web musí zážitky přímo překypovat: tak znělo zadání. Jak prostřednictvím grafiky, tak i fotek a textů. Náš grafik a copywriter se na pár týdnů ponořili jen do Villa Memories světa. Po první konzultaci textů s klientem jsme si uvědomili, že je potřeba o krok poodstoupit. Do celého webu jsme následně promítli element hygge a příslibu spokojeného života (nebo alespoň dovolené).
Přemýšleli jste nad tím, proč se stal tento dánský životní styl celosvětovým fenoménem? Každá „trendy vlna“ odráží ducha doby a odkazuje na to, co lidem nejvíc chybí. Dnes je to odpočinek, nalezení životní rovnováhy a čas strávený s těmi, kteří jsou nám nejbližší. Zní to jednoduše, že? Prožívat tohle všechno, nebo dokonce přenést do webu, je už o něco těžší.


Faktor 5: Z onlinu až na kraj (offline) světa
Po doladění grafiky a textů přišel na řadu vývoj webu, výběr fotek a naplnění obsahu. Nezůstali jsme jen u onlinu – naše práce spatřila světlo světa i v offlinu. Pro Villu Memories dále zpracováváme i další materiály, které vznikají díky nově nastavenému vizuálnímu a komunikačním stylu.


Jak to celé dopadlo?
Díky vstupnímu workshopu a následné spolupráci vznikl nový image web, který vás nechá nahlédnout do každého pokoje a zákoutí a pomocí nějž zároveň vyřídíte svou rezervaci. Takže kdy jedem?

