
Sako i phočko do kufru
Věděli jste, že si můžete nechat doručit elektroniku z e-shopu, týdenní proviant, phočko k večeři nebo třeba čisté sako z prádelny přímo do svého auta? Že to zní jako sci-fi?
S novými modely ŠKODA je to hudba budoucnosti. Moment, přítomnosti. Při objednávce zboží jako způsob doručení vyberete možnost zaslání do svého čtyřkolého miláčka a zadáte adresu, kde se v danou dobu bude vyskytovat. V čas doručení vám přijde SMS, že na vás radost čeká. Nic víc, nic míň. Jak přesně to funguje, se dozvíte v explainer videu z naší dílny.
Zvýšení příjmů z after-sales
Jako hlavní cíle jsme s klientem definovali zatraktivnění služby MyŠKODA a zvýšení příjmů z after sales služeb. Co všechno jsme v rámci launchovací kampaně vytvořili? Pojďme si to shrnout:





Óda na radost
Co děláte radši – hledáte výdejní místo, nebo čekáte na kurýra? Nebo něco úplně jiného? „Jako hlavní přínos funkce Car Access s agenturou Justmighty komunikujeme úsporu času, flexibilitu a v neposlední řadě radost z aktivit, kterým se lidé mohou nerušeně věnovat. Těmi jsou třeba radost z pohybu nebo společně stráveného času s blízkými. A právě to zachycuje reklamní videospot a veškeré reklamní materiály,“ shrnuje hlavní myšlenku Peter Lukač z After Sales divize ŠKODA AUTO. Takže ano, tušíte správně. Hlavní esencí celé kampaně není nic jiného než radost.
Do celého světa a ještě dál
ŠKODA pomáhá novou službu launchovat na trh i svým partnerům. Marketingový balíček, který jsme vytvořili, totiž putuje národním importérům a dealerům do celého světa. Nic jsme nenechali náhodě, a tak jsme pro ně nachystali jednoduchý manuál, díky kterému se ve všech podkladech snadno zorientují. Taky už přemýšlíte, kdy si poprvé necháte doručit věci z čistírny do svého auta?



Na spolupráci s Justmighty jsem nejvíce ocenil jejich flexibilitu při řešení ad hoc požadavků, pozitivní přístup a péči ze strany projekt manažerky Báry Bímové.
Peter Lukač
Mrkněte do zákulisí




