
Nová doba, nové zvyky
Věděli jste, že si můžete svou ŠKODU nechat odvézt, z pohodlí domova sledovat servis v dílně v přímém přenosu a čekat jen na to, až se k vám nablýskaný vůz vrátí? Napadlo vás někdy, že si můžete nová kola, autokoberce nebo světla objednat online? O těchto službách jsme vytvořili materiály pro online a offline kampaň.


Marketingové materiály do celého světa
Jako hlavní cíle kampaně jsme si spolu s klientem stanovili reaktivaci stávajících zákazníků spolu se zvýšením prodejů na oficiálním e-shopu ŠKODA. Vytvořili jsme celkem 9 klíčových vizuálů, vzorové příspěvky a stories na Instagram i Facebook, e-mailing, úvodní fotku na web a point-of-sale materiály v podobě visaček na auto a stickerů.


ŠKODA e-shop a autorizované servisy
Veškerá komunikace držela dvě hlavní linie. První z nich byla propagace znovuotevření autorizovaných servisů ŠKODA. Tyto materiály zákazníky ujišťují, že ŠKODA AUTO dodržuje nejvyšší hygienické standardy a že bezpečí zákazníků je pro společnost na prvním místě. Druhou byla propagace možnosti, kdy do autorizovaného servisu už zákazníci nemusí úplně se vším – příslušenství si mohou koupit nově i jednoduše na e-shopu.


Návod, jak na koronavirus
ŠKODA pomáhala svým partnerům se v této nelehké době zorientovat. Marketingový balíček šel do celého světa – jak jej každý importér a dealer uchopil a jak s materiály pracoval, bylo jen na nich. Abychom nic nenechali náhodě, připravili jsme pro ně jednoduchý manuál. V podkladech se tak snadno zorientovali a věděli kam, proč a jak který z nich využít.

