Škoda corona komunikace

Škoda corona komunikace

Pomohli jsme Škodovce nastavit komunikaci v době koronaviru

O projektu

Virus COVID-19 se bohužel nevyhnul ani největší české firmě ŠKODA AUTO a.s. Potýkala se nejen s poklesem poptávky po automobilech a příslušenství, ale z důvodu restrikcí i se snížením návštěv v autorizovaných servisech po celém světě. A právě proto vznikla i tato kampaň.

Rozsah projektu

Webdesign
Copywriting
Foto/video
Print
Social
E-shop
Kreativa
Marketing

key-visuals-corona-face-mask.jpg

Nová doba, nové zvyky

Věděli jste, že si můžete svou ŠKODU nechat odvézt, z pohodlí domova sledovat servis v dílně v přímém přenosu a čekat jen na to, až se k vám nablýskaný vůz vrátí? Napadlo vás někdy, že si můžete nová kola, autokoberce nebo světla objednat online? O těchto službách jsme vytvořili materiály pro online a offline kampaň.

skoda-corona-marketing-book.jpg
skoda-ecommerce-conoa-marketing.jpg

Marketingové materiály do celého světa

Jako hlavní cíle kampaně jsme si spolu s klientem stanovili reaktivaci stávajících zákazníků spolu se zvýšením prodejů na oficiálním e-shopu ŠKODA. Vytvořili jsme celkem 9 klíčových vizuálů, vzorové příspěvky a stories na Instagram i Facebook, e-mailing, úvodní fotku na web a point-of-sale materiály v podobě visaček na auto a stickerů.

skoda-citylight-eshop.jpg
skoda-auto-instagram-stories.jpg

ŠKODA e-shop a autorizované servisy

Veškerá komunikace držela dvě hlavní linie. První z nich byla propagace znovuotevření autorizovaných servisů ŠKODA. Tyto materiály zákazníky ujišťují, že ŠKODA AUTO dodržuje nejvyšší hygienické standardy a že bezpečí zákazníků je pro společnost na prvním místě. Druhou byla propagace možnosti, kdy do autorizovaného servisu už zákazníci nemusí úplně se vším – příslušenství si mohou koupit nově i jednoduše na e-shopu.

skoda-ecommerce-facebook.jpg
citylight-online-service-auto.jpg

Návod, jak na koronavirus

ŠKODA pomáhala svým partnerům se v této nelehké době zorientovat. Marketingový balíček šel do celého světa – jak jej každý importér a dealer uchopil a jak s materiály pracoval, bylo jen na nich. Abychom nic nenechali náhodě, připravili jsme pro ně jednoduchý manuál. V podkladech se tak snadno zorientovali a věděli kam, proč a jak který z nich využít.

guide-covid-skoda.jpg
key-visuals-all-guide-skoda.jpg

Mohlo by se Vám také líbit

Empty