Koncept brandu
Před naším designerským týmem stál nelehký úkol. Jak jsme se s ním poprali? Oheň, voda, dřevo, země a kov. Pět elementů odpovídajících pěti základním službám, které klinika poskytuje. Výsledné logo jsme složili z více než stovek odstínů těchto pěti akvarelových stop, z nichž každá má v novém vizuálním stylu své místo. To vše se nám povedlo s respektem k tvaru původního loga a typografii. Přesvědčte se sami.



Aplikace Brandu







S Justmighty jsme začali spolupracovat v době, kdy ještě ani Justmighty nebyli. Tomáš a Marco seděli v kanceláři 2×3 metry a my jsme byli malá klinika s 25 zaměstnanci, která s marketingem teprve začínala. Troufnu si říct, že už 5 let vzájemně bok po boku rosteme, přinášíme si nové výzvy, podněty ke zlepšení. Justmighty stojí za naším brandem i webovými stránkami. Pomáhali nám nakopnout on-line i komunikaci na sociálních sítích. Jsem moc ráda, že se naše cesty tehdy spojily a že máme vedle sebe tak skvělý tým lidí s bujnou fantazií a chutí pomáhat svým klientům růst.
Tereza Agáta Jičinská










Webové stránky

