Realimetka

Realimetka - svěží realitní kancelář

Tvorba kompletního brandu pro nově vznikající realitní kancelář v Jihomoravském kraji byla výzvou. Podívejte se pod pokličku tvorby.

Trh realitních kanceláří je velký a není zrovna snadné přijít s originální značkou. Ze strany klienta jsme dostali plnou důvěru v tvorbě kompletního brandu včetně nového názvu. Byla to pro nás výzva a vy se můžete podívat pod pokličku kompletní tvorby.
U nás v Justmighty se s klienty rádi sbližujeme a zjišťujeme, kdo vlastně za značkou stojí. Při tvorbě je to důležitá část procesu a výsledkem workshopu je spoustu dat s kterými dále pracujeme. Například: jaké hodnoty a silné stránky firma má, kdo je cílovou skupinou a jak se zaměstnanci firmy vnímají.

Tvorba názvu

Po úvodním workshopu jsme se v Justmighty ponořili do brainstormingu, z kterého měl vzejít název pro novou realitní kancelář. Z workshopu jsme věděli, že klient chce vystoupit z šedi realitních kanceláří a osvěžit trh službami a přístupem. Proces tvorby názvu potřebuje čas a to hlavně, aby uzrál. Slovní kombinace, zkratky a hrátky můžou vykouzlit na tabuli spousty nápadů, ale jeden nám byl sympatický už od začátku. Spojení vlastností osvěžení trhu, limetkově zelené a slov realitka + limetka dalo vzniknout názvu - Realimetka!

Logo

Nejkreativnější část procesu je vytvořit kompletní vizuální stránku a Realimetce dát tvář. Pro Realimetku jsme zvolili barvy: limetkově zelenou, která bude vystupovat z šedi konkurence, grafitovou, která probouzí důvěru a bílou, která je znakem čistoty a laskavosti. Pro brand jsme zvolili v typografii font Filson Soft, který je stejně hravý jako logo samotné. U písmenek e jsme naznačili malé limetky.

Kompletace brandu

Finální logo jsme aplikovali na tiskoviny, auta a související materiály, které budou brand doprovázet. Všechny informace i s pravidly používání jsme zabalili do kompletního brandbooku, který bude mantrou pro budoucnost nově vytvořené značky. Realimetka je svěží, přátelská, férová a vystupuje z šedi.