je libo limetkový Fresh?
Před námi stál úkol sjednotit všechny elementy pod jeden silný brand a vytvořit konzistentní komunikaci. Vystoupit z šedi konkurenčních realitních kanceláří a zaujmout originálním a nápaditým vizuálem. Zda se nám to povedlo, posuďte sami.


Tvorba loga
Trh realitních kanceláří je velký a přijít s originální značkou není snadné. Pro Realimetku jsme jako hlavní barvu zvolili limetkově zelenou, která působí mladistvě a svěže, grafitovou, jenž probouzí důvěru a bílou symbolizující čistotu a laskavost. Pro brand jsme zvolili font Filson Soft, který je stejně hravý jako logo samotné.







aplikace brandu
Finální logo jsme aplikovali na tiskoviny, auta a související materiály. Všechny informace i s pravidly používání jsme zabalili do kompletního brandbooku, který bude mantrou pro budoucnost nově vytvořené značky.






Jak vystoupit z šedi realitních kanceláří.