Villa Memories

Gastronomie, Hotel

O projektu

Villa Memories, která získala prestižní ocenění Nejlepší boutique hotel v Evropě 2018, v sobě spojuje luxus a nadstandardní servis s klidnou atmosférou rodinného prostředí. Dává svým návštěvníkům možnost zastavit se a prožít nový příběh. My jsme měli za úkol tento příběh věrně a poutavě odvyprávět. Prostřednictvím nového webu. Jak se nám to povedlo?

Rozsah projektu

Webdesign
Copywriting
Development
Print

Realizováno 2019

Pěkný web není umění

Projekt jsme se rozhodli postavit na jednoduché struktuře, neokoukané grafice, fotkách vyvolávajících ty správné pocity a silných textech. Především jsme se ale rozhodli být autentičtí a ryzí. Přesvědčte se sami. Drželi jsme se při tom pětice jednoduchých faktorů.

villa-memories-header-webdesign@2x.png

Faktor 1: Bez úvodního workshopu ani ránu

Jak už to máme ve zvyku, na počátku každé spolupráce se s klientem co nejlíp poznáme a definujeme si cíle i konkrétní kroky k jejich naplnění. Přímo ve Ville jsme s jejím majitelem Martinem Ditmarem vše probrali a na vlastní kůži zakusili atmosféru jedinečného butikového hotelu, kde jsme zůstali i přes noc. Do webu jsme promítli zážitek, který jsme z Villy sami měli. A tak začala vznikat sitemap a vůbec celá spolupráce.

villa-memories-pokoj-case-study.png
villa-memories-sitemap-wireframe.png

Faktor 2: Objevit za každými dveřmi jiný svět

Pokoje odráží povahu, založení a očekávání svých návštěvníků. Je vám bližší klidná energie země, odvaha a nespoutanost vlka nebo půvab křehkého kolibříka? Cílem představení pokojů je najít tu správnou krabici pro správnou kočku. Prostřednictvím webu návštěvník nasaje skutečnou atmosféru každého z nich, a díky tomu si vyberte ten, ve kterém se bude cítit dobře a sám sebou.

villa-memories-pokoje@2x.png

Faktor 3: Odhalit atmosféru a nestát se přitom spoilery

Ve Ville Memories jsou si dobře vědomi, že 20 % dojmu a celkové spokojenosti tvoří hotel a 80 % zážitek. Proto jsme návštěvníkům webu barvitě odprezentovali všechny služby a aktivity, které zde mohou se svými nejbližšími prožít. Třeba vyrazit do přírody s hajným či rybářem, dívat se na svět z koňského hřbetu nebo úspěšně absolvovat Grill Academy. Výzvu pro nás představovalo návštěvníky webu nadchnout a nalákat, ale zároveň jim neprozradit úplně vše, abychom je po příjezdu do Villy neochudili o moment překvapení.

villa-memories-aktivity-webdesign.png

Faktor 4: Zahrát na tu správnou strunu

Emoce a zase emoce. Web musí zážitky přímo překypovat: tak znělo zadání. Jak prostřednictvím grafiky, tak i fotek a textů. Náš grafik a copywriter se na pár týdnů ponořili jen do Villa Memories světa. Po první konzultaci textů s klientem jsme si uvědomili, že je potřeba o krok poodstoupit. Do celého webu jsme následně promítli element hygge a příslibu spokojeného života (nebo alespoň dovolené).
Přemýšleli jste nad tím, proč se stal tento dánský životní styl celosvětovým fenoménem? Každá „trendy vlna“ odráží ducha doby a odkazuje na to, co lidem nejvíc chybí. Dnes je to odpočinek, nalezení životní rovnováhy a čas strávený s těmi, kteří jsou nám nejbližší. Zní to jednoduše, že? Prožívat tohle všechno, nebo dokonce přenést do webu, je už o něco těžší.

villa-memories-piseme-texty.png
villa-memories-copywriting.png

Faktor 5: Z onlinu až na kraj (offline) světa

Po doladění grafiky a textů přišel na řadu vývoj webu, výběr fotek a naplnění obsahu. Nezůstali jsme jen u onlinu – naše práce spatřila světlo světa i v offlinu. Pro Villu Memories dále zpracováváme i další materiály, které vznikají díky nově nastavenému vizuálnímu a komunikačním stylu.

villa-memories-ikony.png
villa-memories-auto-design.png

Jak to celé dopadlo?

Díky vstupnímu workshopu a následné spolupráci vznikl nový image web, který vás nechá nahlédnout do každého pokoje a zákoutí a pomocí nějž zároveň vyřídíte svou rezervaci. Takže kdy jedem?

villa-memories-webdesign-agentura@2x.png
villa-memories-pokoje-design@2x.png

Mohlo by se Vám také líbit

Kreativa, Marketing, Guerilla

Bylinky na Maliňáku

Copywriting, Chatbot, Kreativa, Marketing

Webdesign, Copywriting, Foto/video, Print

Škoda Auto