ŠŤAVNATÁ SPOLUPRÁCE
Potters Kitchen a jejich produkty dobře známe, což nám práci na kreativě značně usnadnilo. Už čtyři roky od nich totiž objednáváme polední meníčka, fitness obědy a příležitostně také catering, a tak jsme do naší tvorby promítli cenný product i customer insight.
PŮVODNÍ KONCEPT
Nejprve jsme v konceptu pracovali se zelenou a žlutou – barvami, které evokují čerstvost a zdravé stravování. Jenže Potters Kitchen nabízí mnohem víc. Připravuje lehké fitness jídlo, ale i tradiční české speciality, exotickou mezinárodní kuchyni a na vaší svatbě se postará nejen o samotný catering a servis, ale také doprovodný program včetně DJs.



BARVY A LOGO
Výsledné logo proto pracuje se zlatou, černou a bílou, což jsou nadčasové elegantní barvy, které vystihují nabídku distingovaných služeb na míru dle přání zákazníka mnohem lépe. Výživoví poradci z Potters s vámi totiž sestaví individuální plán, catering si vyberete na téma, jaké jen chcete, a v poledním menu kuchaři rádi zohlední vaše alergie i osobní preference a připraví pro vás vhodnou alternativu.
V logu se objevují dva odlišné fonty, které se vzájemně prolínají a snoubí v jeden celek stejně jako různé chutě i vůně jídel připravovaných Potters Kitchen.


APLIKACE
Součástí brand manuálu jsou aplikace v podobě tiskovin a nejrůznějších reklamních nosičů, z nichž jsme už realizovali například Roll Up bannery a vizitky.









WEB
Z brand manuálu následně vzešel nový web, který vytvářela naše partnerská agentura Crevety. Web je rozdělen do čtyř základních sekcí, které představují čtyři hlavní oblasti služeb nabízených Potters Kitchen.
Dobrou chuť!
