Nutrend

Video z Brna
s Muradovem oblétlo svět.

O projektu

Jednoho z nejlepších sportovců dneška jsme vzali na starý brněnský stadion, kropili ho hasičskou hadicí a běhali před ním s kamerami. Vytvořili jsme video, které představuje vlajkovou loď Nutrendu, nový 100% WHEY PROTEIN. Na stříbrné plátno internetu se spot dostal letos v červnu a inspiruje milovníky sportu z celého světa.

Rozsah projektu

Video

Značku Nutrend zná snad každý sportovec, ale kdo z nich by věděl, odkud pochází? Nebudeme vás napínat. Gigant sportovní výživy pochází z Olomouce! Protože je v Justmighty dobře známe a jejich produkty milujeme, ozvali jsme se jim s nabídkou spolupráce. V říjnu 2020 to všechno odstartovalo tvorbou videa, které představí jejich novou řadu prémiových proteinů.

overhere, na scénu!

Kluci z naší partnerské videoprodukce overhere do toho skočili po hlavě.

„Vždycky jsem chtěl točit reklamy se sportovní tématikou. Tento žánr mi je blízký, jelikož sám sportuji a dokáži se tedy vcítit do toho, co by se líbilo cílovce. Spolupráce s takovým úspěšným sportovcem jako je Mach Muradov, pro mě byla už jen taková třešnička na dortu.“ režisér Jan Kolář.

Od první myšlenky až po finální podobu uplynuly tři měsíce. Z poctivé práce s přípravou scénáře, plánováním lokace, výběrem speciálních efektů, natáčením a střihem vznikla reklama, která se vyrovná nákladným videoprodukcím světových značek. Ale vezmeme to popořadě.

Cesta bojovníka a MMA v hlavní roli

“Není to jen sport. Je to umění. Je to styl. Je to duchovní pouto…”

Jako hlavní motiv videa jsme zvolili cestu bojovníka, kterou představuje hvězda UFC, Mach Muradov.

Samotné natáčení se vešlo do dvou nocí. Video vznikalo na legendárním Lužáneckém stadionu, v zaměstnaneckých šatnách hotelu International, poslední scény pak v tělocvičně CrossFit MadMan a jejím okolí.

Poctivé efekty, žádné digitální náhražky

Déšť, prach i blesky jsme tvořili na místě, žádný z efektů nevznikl v postprodukci. Povolali jsme na pomoc hasiče, ale nebojte, jen kvůli umělému dešti. Overhere vzali spot jako výzvu.
S kamerou si Petr Hostička vyhrál, mnoho záběrů je točeno jiným způsobem. Cílem bylo vytvořit na místě vše tak, abychom se vyhnuli různým digitálním úpravám. Finální spot tak diváci mohou sledovat v té možné nejčistší podobě.

Natáčení byla jízda, podívejte se sami.

Materiál máme, co dál?

Na natáčení se přišli podívat i zakladatelé Nutrendu a zdá se, že byli nadšení stejně jako my. Následoval střih, nahrávání voiceoveru a mohli jsme prezentovat výsledek. U každého projektu je pro nás klíčový spokojený klient a tento úkol jsme splnili.

Na základě anglického videa jsme se dohodli na tvorbě české verze, sestříhali bumpery a video mohlo do světa, doslova. Spot, který v Brně točil chvílemi až pětadvacetičlenný štáb, až do října 2021 poběží jako kampaň na Youtube a na sociálních sítích. V 65 zemích světa.

„Už před natáčením nám bylo jasné, že sledujeme vznik něčeho velkého. Profesionální přístup videotvůrců i agentury Justmighty výsledek jen podtrhnul. Měli jsme možnost osobně navštívit stadion a sledovat celý proces zblízka. Ze vzniklého reklamního spotu jsme opravdu nadšení.” Head of International Marketing Jiří Kutal.

Mohlo by se Vám také líbit