Tvorba názvu
Během úvodního workshopu nás klient seznámil s problematikou mezinárodního zdanění a účetnictví. Název vznikl z latinského “Moenus”, což znamená služba, kancelář, daň či funkce. Moenus jsme poupravili na MONEUS, protože se ve většině jazycích vyslovuje lépe a zároveň evokuje anglické „money“.


Značka vybočující z řady
Následoval moodboard, který udal směr, jakým se má nově vznikající brand ubírat. Chtěli jsme vytvořit značku, co budí důvěru, ale zároveň ukazuje mládí a dravost, která je pro Moneus charakteristická. Jakmile jsme doladili název, moodboard, logo, barvy a typografii, pustili jsme se do tvorby video prezentace, která nastavila komunikační linku a zároveň klientovi i veřejnosti představila celou brand essence. Seznamte se s MONEUS.







Od loga až po vizitky
V logu jsme použili patkové písmo budící důvěru a luxus a zakomponovali do něj monogram „M“. Vizitky jsme pojali neotřelou formou. Každou z nich jsme umístili do obalu s výřezem obdélníku značícím graf. Vysunutí vizitky z obalu symbolizuje snížení nákladů, kterého s MONEUS hravě dosáhnete.


Účetnictví a daně nejsou příliš atraktivním oborem. Tým Justmighty se jej však odvážně chopil a vznikl opravdu sexy web a sociální marketing. To vše díky spolehlivosti, preciznosti a vnímavosti vůči našim potřebám.
Ondřej Málek
Webové stránky
Cílem „prvorepublikového“ webu je konverze v podobě kontaktování společnosti a sjednání schůzky. Stránky informují o službách, které MONEUS nabízí, a jeho součástí je i blog o aktuálním dění v oboru. S celou obsahovou částí a komunikačním manuálem jsme spolupracovali s Kreativní bublinou.


