


jsem z Moravy: Jsem svěží a hravá
V rámci jejich prvního rebrandingu v sedmileté historii fungování společnosti jsme vytvořili nové logo, vizuální identitu a webové stránky. Do nového pojetí značky jsme propsali svěžest, hravost a taky lokální hrdost. Květináčové i řezané bylinky hlásají: „Su z Moravy“, a pyšně se tak odkazují ke svým kořenům. Doslova. Není bez zajímavosti, že tento veskrze jihomoravský claim vznikl během inspirativního co-creatingu s klientem. Brand se promítl i do nového bylinkového webu plného receptů a dalších nápadů. Jeho design a vývoj máme na svědomí taky.
„O rebrandingu jsme v Bylinkách začali mluvit přibližně v roce 2017. Firma měla skvěle našlápnuto a my začali pociťovat, že naše tehdejší vizuální identita neodrážela tolik naší hravosti, kolik bychom chtěli. Začal tak zdlouhavý proces hledání vhodného parťáka, který by cítil stejné nadšení pro náš produkt jako my. A pak jsme konečně narazili na agenturu Justmighty.“
Tereza Sojková
marketingová ředitelka




Paleta chutí, řemeslo i ekologie
Pestrá škála barev zrcadlí různorodost chutí a vůní všech 17 bylinek, které společnost pěstuje a dodává. Signifikantní barvy každé z nich jsme se rozhodli zachovat, a to kvůli snadné a rychlé orientaci zákazníků v obchodech a na e-shopech. Nová vizuální identita vychází z brandu mateřské společnosti SPISA Group ze Švédska a taky z lásky k přírodě a dobrému jídlu.
Prvky tahů štětcem, které novou identitu prolínají, podtrhují křehkou podstatu rostlin. Ilustrace bylinek pak odráží ruční práci, kterou ve sklenících v Suchohrdlech zaměstnanci Bylinek s.r.o. den co den odvádí. Tyto elementy se dobře doplňují se zvolenou typografií, jež evokuje psací písmo, a můžeme říct, že je oproti původnímu fontu výraznější, čistší a dospělejší.
V rámci brandu jsme navrhli taky ekologický packaging, protože firma Bylinky své bylinky doteď oblékala do jednorázových plastových přebalů. To jsme se rozhodli změnit. A tak jsme vytvořili praktické papírové „šaty“ s uchem, abyste svou vyvolenou mohli jednoduše polapit a už nepustit. A hlavně z ní doma připravit něco dobrého a voňavého.
Tak dobrou chuť a na zdraví!






„Věřím, že naše spolupráce není na konci, ale naopak na začátku. Důkazem je společně připravená akce v Brně, kde jsme si vyzkoušeli, jak účinný může být guerilla marketing, pokud je připraven s vášní pro věc.“
Tereza Sojková
marketingová ředitelka
