Bouncy

Vyhráli jsme si s novým brandem pro sportovní značku Bouncy.

O projektu

Něco mezi stolním tenisem a fotbalem? Jasně. Teqball je nová míčová hra, která tyto dva oblíbené sporty spojuje. Vznikla teprve v roce 2012 a získala si srdce lidí po celém světě. Hráči si přes prohnutý stůl vyměňují balón údery různými částmi těla – kromě paží a rukou. Společnost Bouncy právě tyhle stoly vyrábí a my jsme byli u toho, když celá značka vznikala.

Rozsah projektu

Branding
naming

Kopni mi to přes stůl

Jak řekl Charles Bukowski: „Nauč se vyhrávat, prohrávat umí každý blbec.“ S brandingem nové značky stolů Bouncy jsme si vážně vyhráli – jedním z našich cílů bylo, aby značka vyvolávala pocit dravosti. Není totiž náhodou, že Bouncy stůl používají při tréninku i světové fotbalové kluby. Písmo s oříznutím do tvaru oblouku jsme navrhli tak, aby odkazovalo na charakteristický tvar teqball stolu. Tečka zase symbolizuje míček a taky rozhodnost a důraz. Kvalita a provedení Bouncy stolů je totiž nekompromisní. Tečka.

Let it bounce

Pro nově vznikající značku jsme navrhli název, který zní mezinárodně, protože značka expanduje z české kotliny i do zahraničí. Bouncy vychází z anglického výrazu „bounce“, který můžeme přeložit jako odrazit se, odskok nebo taky elán. Termín se pojí s pohybem, sportem a taky tancem. Každopádně hráči teqballu v akci taneční kreace připomínají. Při vyslovení zní Bouncy zvučně. Evokuje dynamiku a odraz teqball míčku. 

Modrá je dobrá

Zadání klienta znělo, že má v brandu jasně převažovat modrá barva. Vybrali jsme takové odstíny, aby značka nepůsobila studeně a technicky, ale naopak originálně a hravě. Protože taková vážně je. Stejně jako Bouncy stoly nabízí širokou variabilitu využití – na jednom jediném stole si můžete zahrát hned několik různých sportů – i z modré jsme dostali maximum. Jako doplňkové barvy jsme zvolili klasiku v podobě černé a bílé.

Bez zbytečných kudrlinek

Údernost a přesnost. Asi tak bychom ve zkratce charakterizovali font, který jsme pro Bouncy zvolili. Nese název Sofia Pro. Je geometrický, nadčasový a vyladěný do posledního detailu. To je přesně to, co jsme od typografie chtěli. Nic víc, nic míň.

Be brave. Be Bouncy

Kromě míčku a oblouku ve tvaru teqball stolu používáme i prvek znázorňující odraz míčku, který rozhýbe i každý statický plakát nebo city light. Mrkněte se, jak brand funguje na nejrůznějších reklamních nosičích – na tiskovinách jako jsou třeba plakáty a city lights v angličtině nebo na dárkových předmětech v podobě sportovního gymsaku a stylových lahvích.

Mohlo by se Vám také líbit

Gastronomie

Architektura

Automotive