Antalis

Vzbudili jsme v designérech touhu tvořit z papíru

O projektu

Zanechá ve vás větší dojem, když si firemní katalog prolistujete online v PDF, nebo vytištěný na prémiovém papíru? Éra papíru zdaleka nekončí. A to ani v dnešní digitální době. Přečtěte si případovku o tom, jak to celé dopadlo, když jsme předního evropského distributora papírů Antalis propagovali ve virtuálním světě.

Rozsah projektu

Copywriting
Social
Videoproduction
Kreativa
Marketing

web_header.png

Slabost pro kreativní papíry

I tak zdánlivě banální věc, jakou je výběr papíru, rozhoduje o tom, jestli se z vaší vizitky stane jen další nadbytečná kartička, kterou záhy vyhodíte, nebo prostředek k získání nového zákazníka. I my v Justmighty se při výběru tiskovin soustředíme na pocit, který v lidech vyvolá. Lásku ke krásným věcem a především slabost pro kreativní papíry – to máme s firmou Antalis společné.

antalis-case-study1.jpg

Cíl: Inspirovat designéry k tvorbě

Na začátku spolupráce jsme si s klientem stanovili cíle na následujících 12 měsíců. Primární cíl byl jasný: zvýšit na sociálních sítích (na Facebooku a na Instagramu) povědomí o společnosti Antalis mezi kreativci, designéry a architekty v celé České republice. Tyto zákazníky jsme měli inspirovat k jejich tvorbě a představit jim nesmírnou šíři využití různých papírů. 

Zasáhli jsme 166 tisíc českých a slovenských designérů

Společnost Antalis chtěla zvýšit zájem o svůj firemní časopis Paperman, a tak jsme uspořádali soutěž ušitou designérům na míru. Kreativci z celé republiky přijali výzvu navrhnout tomuto časopisu co nejkreativnější a nejzajímavější obálku. Hrálo se o hodnotné finanční odměny. Jaké ovoce kampaň Best Paperman cover 2019 přinesla?

antalis-cisla.jpg

Tím to však neskončilo. Naše soutěž se rychle rozkřikla na všech designérských portálech. Sdílela ji třeba facebooková skupina Grafici, která má přes 27 tisíc členů, a v Ceně veřejnosti pro vítězné návrhy hlasovalo celkem 2 600 lidí. Dokážete si asi představit, že vybrat tři výherce představovalo velmi nelehký úkol. A tak Antalis kromě tří nejlepších odměnil i další nadané designéry nad rámec. 

best-paperman-cover-cs.jpg
best-paperman-cover-cs2.jpg

Posty na sítích obletěly půl světa

Papír vnímáme téměř všemi smysly – zrakem, čichem, sluchem i hmatem. A tak jsme pojali i celou prezentaci kreativních papírů Antalis na sociálních sítích. Při prohlížení našich příspěvků a storíček fanoušci papír cítili téměř na dotek.

Pro představení krásy barev a struktury různých papírů jsme zvolili populární techniku vyřezávání papírů zvanou paper cutting. O tom, že se nám to povedlo, svědčí fakt, že naše příspěvky obletěly půlku světa. Nyní je používají všechny pobočky Antalis jako své propagační materiály pro kreativce v Norsku, ve Francii nebo třeba v Brazílii.

antalis-social-instagram-justmighty.jpg
antalis-social-instagram-justmighy1.jpg
antalis-social-instagram-justmighy2.jpg
antalis-facebook-justmighty-case-study.jpg

Ikony českého designu i handicapovaní kreativci

Natočili jsme videa z nejrůznějších akcí a rozhovory s předními osobnostmi grafického a obalového designu v Česku. Mrkněte se na rozhovor s Janem Činčerou ze studia Činčera nebo na video ze slavnostního představení vzorníku kreativních papírů Arjowiggins v pražském Sohu.

Nemůžeme nezmínit focení kolekce kreativních papírů Keaykolour, Curious Metallics a taky krásných bloků vyrobených fyzicky a mentálně postiženými lidmi z neziskové organizace Lemniskáta – život bez bariér.

Lemniskáta – život bez bariér.

antalis-socialni-site-8.png
antalis-socialni-site6.png
antalis-socialni-site7.png

Rozhovor s Janem Činčerou

Page 1 Copy 4.png
Page 1 Copy 5.png

představení vzorníku kreativních papírů Arjowiggins v pražském Sohu.

instagram_feed copy 4.png
pic2.png
pic1.png

Mohlo by se Vám také líbit