


Vztah na první pohled
Podobně jako se pouto mezi matkou a dítětem vytváří v prvních měsících po početí, vztah mezi firmou a zákazníkem vzniká už ve chvíli, kdy pohledem zavadí o dárkový poukaz nebo skroluje webové stránky. Toho jsme si vědomi. Takže jsme se s klientem na začátku spolupráce potkali na intenzivním workshopu a všechno spolu probrali.

Příběh rodičovství
Příprava na porod, těhotenské masáže, plavání pro děti, mini capoeira, Montessori dílničky i terapie pro maminky. Těmito všemi a dalšími aktivitami se Anahita stává součástí rodinných příběhů. Na nás bylo celý tento příběh odvyprávět. Ve vizuálním stylu i na novém webu.

Logo: pupík, voda a dekolt
Anahita, podle níž se centrum jmenuje, je perskou bohyní plodnosti. Žena, mateřství a voda je v Anahitě středobodem všeho. Proto jsme elementy mateřského břicha a vlny v logu zachovali, ale posunuli je abstraktnějším směrem. Každý si v jeho nové podobě najde svoje – někdo pupík, jiný třeba poprsí. Co v něm vidíte vy?

Jak se zavděčit maminkám i dětem
Vizuální identitu jsme se rozhodli odlehčit, ale zároveň se vyhnout typicky dětským prvkům jako jsou roztomilá zvířátka nebo postavičky. Brand jsme proto oživili hravými vzory a pestrými barvami, které zaujmou ty nejmenší, ale i maminky, tatínky a prarodiče, kteří s dětmi do centra chodí. Výsledkem je vizuál, který je milý a zároveň čistý a moderní. Zpracovali jsme nový brand manuál a v rámci aplikací jsme vytvořili designové prvky do interiéru, roll-upy, dárkové poukazy, slohy nebo vizitky.

Struktura, webcopy & webdesign
Definovali jsme novou strukturu, aby se každý návštěvník na webu rychle zorientoval a celý jeho průchod byl co nejvíc intuitivní. Současně s wireframy jsme vytvářeli texty, v dalším kroku pak webdesign. Do textů jsme propsali pohodu, která v centru panuje, a péči, s níž se lektoři rodinám věnují. Grafika webu je postavená na výrazné typografii a image fotkách. V poslední fázi jsme web nakódovali a vyvinuli tak, aby vše fungovalo, jak má.
