Komu jsme minulý rok vytvořili nový brand?

Minulý rok byl pro nás v počtu brandingových projektů velmi plodný.

Komu jsme minulý rok vytvořili nový brand?

Branding jako samotná služba u nás prošla velkým vývojem. Zavedli jsme procesy, díky nimž dokážeme tvorbu značek dělat kvalitně a efektivně. Ty nejzajímavější projekty vám představím a možná se dozvíte i něco ze zákulisí.

IQ HUB

IQ HUB je firma, která se zabývá vývojem mobilních a webových aplikací. Samotná vize brandingu byla jasná – vytvořit něco neotřelého, mladého a odvážného. Základním kamenem brandingu je čistá typografie, logomark IQ a výrazná růžová. Pro IQ HUB jsme vytvořili i web.








Case study IQ HUB

Kornfeil

Výrobci pekařských pecí z Čejče na Moravě přišli do Justmighty s tím, že chtějí vytvořit nový web a brand na již hotovém logu. Spolupráce mohla začít, ale bez pořádného brandbooku, který definuje barvy, typografii, používání loga a aplikace značky by to nešlo. Proto byl brandmanuál důležitým základem, na kterém se mohla stavět celá další spolupráce. Pro Kornfeil jsme mimo webů tvořili (a tvoříme) spoustu tiskovin jako jsou kalendáře, diáře, pozvánky, brožury nebo třeba oblečení. Vytváříme společně videa a fotografie, které se prolínají do celé komunikace značky.

Case study Kornfeil

Kunz a partneři

Konzervativní, formální, přesto moderní a nadčasový. Takový byl branding malé firmy, která pomáhá lidem s jejich finančním portfoliem. Je zajímavé, jak se pohodová povaha klienta promítne do vizuálu.

Case study Kunz a Partneři

Moneus

Většina firem z oboru daní a účetnictví nebývá po vizuální stránce příliš zajímavá. Takřka většina z nich je strohá a nudná. My jsme řekli NE. Vzali jsme starý psací stroj, ten přesprejovali na bílo, udělali obraz s logomarkem a všemu dali prvorepublikový nádech. A to celé jsme zabalili do kombinace bílé barvy a mědi doplněné o patkové písmo. Ostatně jak to celé probíhalo si můžete prohlédnout na videu.





Case study MONEUS

Netbox

Pro společnost netbox již více než rok tvoříme vizuály kampaní, které slaví úspěch nejen v Brně. Tým z netboxu svým mladým pohledem na svět vždy ocení každý neotřelý nápad. Branding netboxu prochází několika fázemi a fusion koncepty. A my se už nemůžeme dočkat, až samotný rebrand spatří světlo světa. Více zatím říct nemůžeme.

Case study netbox

Realimetka

Realitních kanceláří je na trhu spoustu, ale těch, co mají “svěží” pohled už málo. Lidé z Realimetky (tak se ještě nejmenovali než přišli k nám), chtěli něco vtipného a zároveň vybočujícího z řady všech těch fádních brandů. Takže kromě samotného vizuálu brandu jsme tvořili i název. Realitka + limetka = Realimetka. Dobře, tak jednoduché to nebylo, ale firemní brainstorming a název je na světě. Pozor, nenechte se zmást! Branding není kyselý.








Case study Realimetka

Saika

Zahradní architekti, kteří jsou ušpiněni od hlíny a provází zákazníky celým procesem realizace nové zahrady, to je sen. Krásný obor plný fajn lidí. Byla to výzva, protože jsou si naše obory tak blízké. Design jako design. A tak jsme se k nim chtěli přiblížit ještě více – do kanceláře navezli 180 kilogramů hlíny a pár dní se v ní jen tak hrabali a hledali inspiraci. Vytvořili jsme název, který vychází z japonského jména Saika, což znamená „Květina plná barev“. Na to jsme navázali celou kompletací nového loga a brandu. Myslíme, že celou společnost, firemní kulturu včetně zaměstnanců vystihuje naprosto přesně.








Case study Saika

Zonic

Tajemný hrad v Karpatech. Tajemný projekt v Krpoli (pro nebrňáky se jedná o část města v Brně, kde sídlíme). Zatím o něm nesmíme nic říkat, protože se jedná o dítě Justmighty. Moderní vizuální linka, která je postavena na výrazné modré a přechodu. Logomark, který znázorňuje prostorové “Z”. Více se dozvíte již brzy. Zatím vám můžeme ukázat jen barevný přechod.

Case study Zonic

A v neposlední řadě samotné Justmighty!

Justmighty

Znáte to o kovářově kobyle? Platí to napříč všemi obory a my jsme si v roce 2017 řekli, že musíme zamakat na naší sebeprezentaci, a tak jsme hodně času věnovali nám samotným. Vznikl nový brand a webová stránka. Vše bude jiné a moderní. Bude to mít koule. Předpokládané vypuštění ve vší parádě by mělo být na přelomu února/března. A jak se známe, nepůjde jen o změnu loga na Facebooku.

S novým webem vypustíme na většinu brandingových projektů i případové studie, které krásně rozeberou každý projekt do detailu. V roce 2018 už máme nasmlouvaných spoustu zajímavých brandingů a začíname na nich postupně pracovat.

Potřebujete pomoci s vaší značkou? Přečtěte si, jak u nás tvoříme brandy a neváhejte nás kontaktovat!

Line
Miroslav Budiš
Miroslav Budiš Creative Director
Line