Kreativa není samospasitelná. Důležitá je i organizace práce

< 1 min. čtení →

Majitel Justmighty, Tomáš Pohl, se během rozhovoru na festivalu ZLIN DESIGN WEEK 2021 rozpovídal o kreativitě, procesech, fungování agentury a…

„Jaké je být HRdinkou v marketingové agentuře“

6 min. čtení →

Hanka je náborářka, pečovatelka, diplomatka, psycholožka a kočičí máma v jednom – zkrátka člověk na svém místě. Bez ní by…

Správa sociálních sítí: inhouse, freelancer nebo agentura?

5 min. čtení →

Zvažujete zaměstnat člověka na správu sociálních sítí inhouse, nebo je efektivnější poptat specializovanou agenturu? A co freelancer? Respektive stačí, když…

Jak správně určit a používat marketingový archetyp vol. 2

12 min. čtení →

Jak má vaše značka vystupovat, kým je a kam směřuje? V předchozím článku jsme si vysvětlili, proč jsou marketingové archetypy…

Jak správně určit a používat marketingový archetyp vol. 1

8 min. čtení →

Proč jsou některé značky úspěšnější než jiné? Našly a umí využívat svůj archetyp, který je dobře vystihuje. Neviňátko, Hrdina nebo…

Koronavirus a marketing: Kde hledat inspiraci v těžké době?

6 min. čtení →

Kolem nás útočí koronavirus (hlavně žádnou paniku!) a mění naše životy. Méně chodíme ven, jsme více doma, na internetu i…