Správa sociálních sítí: inhouse, freelancer nebo agentura?

5 min. čtení →

Zvažujete zaměstnat člověka na správu sociálních sítí inhouse, nebo je efektivnější poptat specializovanou agenturu? A co freelancer? Respektive stačí, když…

Jak správně určit a používat marketingový archetyp vol. 2

12 min. čtení →

Jak má vaše značka vystupovat, kým je a kam směřuje? V předchozím článku jsme si vysvětlili, proč jsou marketingové archetypy…

Jak správně určit a používat marketingový archetyp vol. 1

8 min. čtení →

Proč jsou některé značky úspěšnější než jiné? Našly a umí využívat svůj archetyp, který je dobře vystihuje. Neviňátko, Hrdina nebo…

Koronavirus a marketing: Kde hledat inspiraci v těžké době?

6 min. čtení →

Kolem nás útočí koronavirus (hlavně žádnou paniku!) a mění naše životy. Méně chodíme ven, jsme více doma, na internetu i…

Jak psát texty, které prodávají

7 min. čtení →

Nenechte se zmást, přestože název mé pozice může v angličtině evokovat, že něco v jednom kuse kopíruju, občas musím přijít…