Front – End a možná cesta k němu

Jak jsem s tím začal a vy můžete taky

Andrej Čulen

Nejdřív dodělat školu, až potom jít pracovat, nebo je lepší začít dřív? Můžu mluvit jen za jednu část této otázky, ale věřím, že je to nakonec ta příjemnější cesta. Jak jsem se k webům dostal já Na střední škole mě moc předmětů nebavilo, ale informatika byla výjimkou. To se potvrdilo i u maturity, a proto …

Přečíst celý článek

Justreport říjen: Noví kolegové, Vánoční kampaň, Saika a Dapulse

Na čem jsme v říjnu pracovali, co jsme dokončili a kde všude jsme byli

Justmighty

54! Uhádnete, co je to za číslo? Ti, kteří si myslí, že je to naše hodinová sazba v Kč, jsou na omylu :D. 54 dní zbývá ode dneška do Štědrého dne. Čas prchá jako splašená mrcha, a proto se tento měsíc točilo skoro vše kolem Vánoc. Chystali jsme vánoční kampaň pro netbox, Marco připravoval nové …

Přečíst celý článek

Má se cenu neustále učit? Nešvary ve světě Front-Endu.

Nesmíme zaspat dobu a u webových technologií to platí dvakrát tolik

Lukáš Huvar

Ano, sice většina mých známých a kamarádů ví, jaký mám názor na studium v České republice, ale nebudu se tím zabývat a někoho se snažit přesvědčit o opaku. Radši bych Vás seznámil s nešvarem poslední doby, se kterým se setkávám denně. Trochu historie Historie webových technologií sahá do 80. let dvacátého století. Zde byly zformovány …

Přečíst celý článek

Moje cesta online světem. Od grafiky k marketingu v Justmighty

Život v brněnské agentuře a jak se vlastně marketér vzdělává

Petr Kameníček

Škola základ onlinu? Když jsem se jako malý středoškolák rozhodoval kam po maturitě, nebylo to nějak extrémně těžké rozhodování. Chtěl jsem do Brna – kdo by taky nechtěl do nejlepšího party města v Česku – a chtěl jsem studovat informatiku. V té době mě nejvíce bavila grafika a proto jsem si vybral obor Počítačová grafika …

Přečíst celý článek
Tomáš Pohl

“Omlouváme se, ale cena za web je pro nás příliš vysoká.” „Tolik? Já jsem myslela, že to bude tak za 50 000 Kč.“ Klasika, která se stala evergreenem při vyřizování poptávek. České firmy mají minimální povědomí o tom, kolik digitální služby stojí a proč. Pokusím se vám nastínit jaké faktory vstupují do cenotvorby naší práce, …

Přečíst celý článek

Justreport září: Kornfeil, Chata a Instastories

Další střípky z našeho života a práce

Justmighty

Září a teplo skončilo, my se pomalu smířili s tím, že musíme natáhnout kalhoty (hlavně pro Petra to byl šok) a vrátit se zase do neprázdninového režimu (šok hlavně pro Marca).  I tento měsíc byl plný zážitků a dokončených projektů, o které se s vámi chceme podělit. Kornfeil S firmou Kornfeil už spolupracujeme nějaký ten …

Přečíst celý článek

Proč byste měli začít brandingem. Proces tvorby vizuální identity.

Do procesu se ponoří celé Justmighty a nebojíme se experimentovat

Mirek Budiš

V Justmighty tvoříme mimo webových stránek a online marketingu i brandy. V tomto článku bych vám chtěl nastínit náš proces tvorby a jak přistupujeme k celé problematice vzniku nové značky. Klienti k nám přichází v různých stádiích brandu. Rozdělit si je můžeme takto: klient chce vytvořit celý nový brand včetně názvu klient má název a …

Přečíst celý článek