Jak se online svět rozzářil dětmi
a zazelenal bylinkami. 💚
Jsme strategická marketingová agentura. Tvoříme značky a kreativní kampaně. Provázíme značky od jejich vzniku po úspěšný růst.
Jak se online svět rozzářil dětmi
a zazelenal bylinkami. 💚
Šlápli jsme do online marketingu.
S nextbikem.
Vyhráli jsme si s novým brandem pro sportovní značku Bouncy.
To chci vidětJedná se o mladé a velmi nadané lidi, kteří se dokáží vcítit do potřeb zákazníka a nabídnout mu to nejlepší.
Marek Bukal majitel netboxu
Jsme kreativci tělem i duší. V týmu dvaceti lidí složených z designérů, markeťáků, developerů, fotografů, režisérů a kameramanů dohromady tvoříme značky a kreativní kampaně, které fungují. Věnujeme se vždy jen několika projektům za rok, a proto do nich vkládáme maximum svého času, úsilí a zkušeností.
Marketing
Zvažujete zaměstnat člověka na správu sociálních sítí inhouse, nebo je efektivnější poptat specializovanou agenturu? A co freelancer? Respektive stačí, když na to „dohlídne mladej“? Vždyť ten je na Facebooku a Instagramu taky. Pojďme se společně podívat na výhody i nevýhody těchto tří forem spolupráce.
Marketing
Jak má vaše značka vystupovat, kým je a kam směřuje? V předchozím článku jsme si vysvětlili, proč jsou marketingové archetypy důležité a co všechno je zapotřebí při jejich správném určování zohlednit. Tentokrát se podíváme na 12 konkrétních archetypů, jak je popsala Carol S. Pearson. Jaká je hlavní touha Neviňátka, dar…
Marketing
Proč jsou některé značky úspěšnější než jiné? Našly a umí využívat svůj archetyp, který je dobře vystihuje. Neviňátko, Hrdina nebo Psanec? Pokud znáte sílu křehkých pravzorů, budování vašeho brandu může být mnohem jednodušší a hlavně úspěšnější. Archetypy motivují jednotlivce i společnost, protože mají vysoký emoční náboj. Znalost sama o sobě…